مسابقه کتابخوانی ویژه مدافعان سلامت
مسابقه کتابخوانی از کتاب «روزهای بی‌آینه» مخصوص مدافعان سلامت در بیمارستان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، این مسابقه توسط ستاد جشنواره شاد دانش‌آموزی فیلم و کتاب دفاع مقدس در چهار بیمارستان و مرکز تحقیقاتی دارای بخش کرونای تهران (ساسان، مسیح دانشوری، نیکان، انستیتو پاستور)، بیمارستان طالقانی آبادان، و تمامی بیمارستان‌های درگیر کرونا در مراکز استان‌های کشور، با تجربیات دفاع مقدس از خاطرات زنان در حال برگزاری است.

اسماعیل زقر، جانباز جنگ تحمیلی و دبیر این جشنواره بیان کرد: دلیل اصلی انتخاب خاطرات زنان دفاع مقدس، تداعی و انتقال تجربه مهم صبر و تحمل زمانه بمباران‌ها و دوری از خانواده‌ها با دوران امروزه کرونا است که بسیار به هم شبیه هستند.

او افزود: تاکنون حدود پنج‌هزار جلد کتاب با استفاده از همکاری مراکز حوزه‌های هنری سراسر کشور به دست مدافعان سلامت رسیده و قرار است که توسط این عزیزان، خاطرات دوران جنگ با تجربه‌های فردی زمانه کرونا قیاس و به‌صورت دلنوشته به مسابقه گذاشته شود.

در معرفی کتاب «روزهای بی‌آینه» عنوان شده است: این کتاب نوشته گلستان جعفریان، خاطرات منیژه لشکری، همسر خلبان آزاده شهید حسین لشکری است که به مدت حدود ۱۸ سال از او بی‌خبر بوده و به زیبایی این دوران را به تصویر کشیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.