۹۲ درصد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان پیامبراعظم کرمان بهبود و ترخیص شده‌اند
رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان گفت: ۹۲ درصد بیماران قطعی بستری شده مبتلا به کرونا در بیمارستان افضلی پور کرمان بهبود و ترخیص شده‌اند.

دکتر "فرهاد اشافی" صبح امروز ۳۱ شهریورماه در آئین تجلیل خادمان رضوی از مدافعین سلامت و کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان گفت: از حدود ۷ ماهی که ویروس کرونا در جهان و ایران شیوع پیدا کرده است، بیمارستان پیامبر اعظم (س) جوابگوی بیماران کرونایی بوده به طوری که از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا کنون قریب به ۲۵۰۰ بیمار قطعی بستری شده مبتلا به کرونا را داشته ایم که خوشبختانه ۹۲ درصد این بیماران بهبود پیدا کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به تعداد کادر درمان بیمارستان پیامبراعظم(س) کرمان عنوان کرد: در این بیمارستان ۱۳۵ پزشک و ۱۰۰۰ کادر درمانی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان به واکنش بیمارستان‌ها در برخورد با بیماران کرونایی اشاره و اظهار کرد: برخی از بیمارستان‌ها برای ورود این بیماران خط کشی های دارند به طوری که بیماران کرونایی را پذیرش نمی کنند اما این بیمارستان بر خود واجب دانسته که امروز وقت آن است که با همه وجود به مردم خدمت رسانی کند و کادر درمان این بیمارستان نیز با همه وجود به این ماموریت خود عمل کرده است.

اشافی با اشاره به اینکه بخش هایی از این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و همین امر سبب شده دچار کاهش عملکرد شویم، تصریح کرد: اتاق عمل‌های بیمارستان تماما در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است لذا نمی‌توانیم به طور کامل خدمات لازم را به دیگر بیماران ارایه دهیم که البته متضرر هم شده‌ایم اما امیدواریم هر چه زودتر با با فروکش کردن این ویروس دوباره همه چیز به روال قبل برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.