سینما ماشین به تئاتر می‌رسد؟
نمایش میدانی «محشر» در پارکینگ پارک ارم اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، بعد از اکران فیلم سینمایی «خروج» در «سینما ماشین»، نمایش میدانی «محشر» نیز به همان شکل اجرا خواهد شد.

پیش‌تر فیلم «خروج» توسط سازمان اوج در پارکینگ برج میلاد برای علاقه‌مندان به صورت سینما ماشین اکران شد تا در روزهای تعطیلی سینما خانواده‌ها امکان تماشای فیلم روی پرده بزرگ را داشته باشند. این طرح بعد از آن برای فیلم‌های دیگری نیز ادامه پیدا کرد و حالا گویا قرار است برای یک نمایش محیطی نیز تکرار شود.

این نمایش طبق اعلام روابط عمومی اوج؛ طرحی از موسسه مُحرم است و توسط موسسه مهنا که پیش از این نمایش‌های میدانی «شب های آفتابی»، «ستاره صبح» و «فصل شیدایی» را اجرا کرده، به مدت ۲۰ شب روی صحنه می‌رود.

«محشر» به سفارش سازمان هنری رسانه‌ای اوج، با مشارکت شرکت ارم سبز وابسته به بنیاد مستضعفان، به تهیه‌کنندگی علیرضا کوهفر و کارگردانی صادق فتاحی به اجرا می‌رسد.

براساس این گزارش، در نمایش «محشر» بیش از ۱۵۰ هنرور و بازیگر تئاتر فعال هستند و قرار است هر شب در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در دو سانس پذیرای تماشاگران مردمی در پارک ارم (تهران) باشد.

سایر عوامل اصلی عبارتند از: طراح صحنه و دکور: آنه محمد ایری، طراح نور: عباس رحمانی، طراح لباس: شادی رستگار، طراح جلوه‌های ویژه میدانی:رضا ترکمان، طراح صدا: حمید حسین خانی ، طراح حرکت: علی براتی، روابط عمومی: محمدجواد توسلی.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام حضور در نمایش و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.namaticket.com مراجعه فرمایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.