شما نظر بدهید/ با افزایش اختیارات شورای نگهبان در بُعد انتخابات موافقید؟
با پررنگ شدن مباحث پیرامون افزایش اختیارات شورای نگهبان خبرآنلاین برآن شد تا نظر کاربرانش را درباره این تغییرات قانون انتخابات بپرسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از چهارسال پیش یعنی بعد از برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی صحبت‌ها و گاهی انتقادات از افزایش اختیارات شورای نگهبان به گوش می‌رسید این موضوع بعد از رد صلاحیت منتخب مردم اصفهان بعد از پایان انتخابات ظهور و بروز بیشتری پیدا کرد. این مسئله به همینجا ختم نشد و ماجرای نظارت بر رفتار نمایندگان در طول دوران نمایندگی بحث دیگری بود که اعضای شورای نگهبان معتقد بودند این از وظایف شورای نگهبان است.

البته این مباحث در مجلس یازدهم با حضور نمایندگانی که نگاه انتقادی به شورای نگهبان ندارند و بیشتر همسو با آنها تلقی می‌شوند گام را از حرف و حدیث فراتر گذاشت و وارد دایره قانون نویسی شد.

تا آنجا که اهالی مجلس یازدهم در طرح اصلاح قانون انتخابات اختیارات بیشتری برای شورای نگهبان در نظر گرفته‌اند. حال خبرآنلاین در کنار این اتفاقات و مباحث ریز و درشت می‌خواهد نظر شما کاربران را بداند آن هم با این سوال که « چقدر با افزایش اختیارات شورای نگهبان موافقید؟ »

کاربران محترم می توانند نظرات خود را در قالب کامنت ذیل این خبر درج کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )