دانشگاه تهران سلامت روان دانشجویان را پایش می‌کند
طرح پایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه‌های کشور، توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کووید -۱۹ و اثرات منفی روانی، جسمانی و اجتماعی ناشی از آن، طرح پایش سلامت دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه‌های کشور در همه مقاطع تحصیلی از، ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان ۱۳۹۹ توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران و با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، در رابطه با اجرای این طرح گفت: «دانشگاه تهران، هم راستا با سیاست‌های یکپارچه‌ای که تمامی دانشگاه‌های تراز اول جهان طی می‌کنند، برنامه پایش سلامت روان را آغاز کرده است. در این برنامه، دانشجویان با انجام آزمون‌های سلامت روان که برای آنها در نظر گرفته شده، به یک سطحی از شناخت نسبت به سلامت خود دست یافته و برای ارتقا شاخص‌های آن می‌توانند از خدمات یکپارچه مرکز مشاوره دانشگاه بهره بگیرند.

وی افزود: خدمات مرکز مشاوره به دانشجویان کمک می‌کند تا عملکرد دانشگاهی خود را افزایش داده و از فرصت‌های آموزشی خود بهترین بهره‌گیری را به‌عمل آورند.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران تصریح کرد: این طرح با شعار من حامی سلامت روان خودم، خانواده‌ام، دوستانم و جامعه‌ام هستم، اجرا می‌شود و امیدواریم دانشجویان با پیوستن به این پویش، زمینه را برای اصلی‌ترین رسالت دانشگاه‌های جهان یعنی ارتقا مهارت‌های دانشگاهی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان فراهم آورند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دانشجویان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سامانه جامع آموزش ems.ut.ac.ir مراجعه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.