دستورالعمل شرکت در آزمون جامع دانشجویان علامه ابلاغ شد
دستورالعمل شرکت دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در آزمون جامع به صورت حضوری و آنلاین اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی زمان و نحوه برگزاری آزمون جامع آنلاین برای دانشجویان با شرایط خاص را اعلام کرد.

بر این اساس تمامی دانشجویان واجد شرایط شرکت در آزمون جامع نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ باید مطابق اطلاعیه‌های پیشین، ارزیابی جامع در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دانشکده‌ها به صورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری به صورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) برگزار خواهد شد.

همچنین دانشجویان متقاضی آزمون به صورت برخط(آنلاین) باید دستورالعمل برگزاری آزمون جامع برخط که بر روی سایت معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شده است را مطالعه کنند.

طبق این دستورالعمل دانشجویان شرکت کننده در آزمون جامع به صورت آنلاین برابر تعهد سپرده شده، امکان برقراری صدا از طریق هدفون یا میکروفن و بلندگو سیستم را دارند و در طول آزمون باید اینترنت دانشجویان به طور کامل برقرار و صدا و تصویر فراهم باشد، عدم این امکان و یا قطعی اینترنت به منزله انصراف و غیبت در آزمون تلقی خواهد شد.

نصب آینه در پشت سر به گونه ای که امکان مشاهده فضای روبروی دانشجو فراهم باشد، الزامی است. ضمن اینکه کنترل سیستم صدا و تصویر دانشجویان با اعلام کارشناسان ستاد تحصیلات تکمیلی یک روز پیش از برگزاری آزمون انجام خواهد شد و دانشجویان باید نسبت به این مهم همکاری لازم را داشته باشند. در غیر این صورت چنانچه مشکلی در فرایند آزمون آنها پیش آید تبعات آن به عهده دانشجو است و استفاده از تلفن همراه در طول آزمون ممنوع است.

به جز مروگر سامانه آزمون و کلاس آنلاین هیچ مروگر یا فایلی نباید در صفحه مانیتور مورد استفاده باز باشد. لازم به ذکر است تمام فرایندهای صفحه دسکتاپ شما در طول مدت امتحان توسط افزونه (Extension )ضبط خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.