ازدحام نداریم، اما نوبت دهی طولانی شده است
با توجه به تعطیلی طولانی مدت مراکز تعویض پلاک در اوایل شیوع بیماری کرونا، این مراکز در زمان بازگشایی شاهد سیل مراجعان بودند، به نحوی که صف های طولانی در این مراکز شکل گرفته و همین امر، این مراکز را به یکی از کانون های خطر ابتلا به کرونا تبدیل کرده بود.

طی این مدت راهکارهای مختلفی از جمله طرح زوج و فرد برای کاهش مراجعان به این مراکز لحاظ شد، اما باز هم نتوانست آنطور که باید از شلوغی این مراکز کم کند، تا در نهایت همه چیز به نوبت دهی ختم شد و افراد حالا با مراجعه به این مراکز نوبت گرفته و در زمان نوبت مقرر به این مراکز مراجعه می کنند.

این امر موجب شد ازدحام در مراکز تعویض پلاک از بین برود، اما معضل دیگر این میان ایجاد صف های نوبت دهی طولانی است، بطوری که برخی باید چند روز درصف انتظار بمانند.

سرهنگ فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در این رابطه با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر به مراکز تعویض پلاک استان مراجعه می کنند، گفت: خوشبختانه با راه اندازی سیستم نوبت دهی، ازدحام در این مراکز بطور کلی از بین رفته و در حال حاضر این مراکز خلوت هستند و مراجعان با شلوغی کمتری مراجعه می کنند.

وی افزود: مشکل در این بین، طولانی شدن نوبت هاست، چرا که بعضا در یک روز بیش از هزار نفر ثبت نام می کنند و برای اینکه نوبت به همه این افراد برسد بعضا باید سه تا چهار روز در انتطار بمانند.

شیری تصریح کرد: این میان مشکل دیگری هم وجود دارد و بحث تاریخ انقضای وکالت نامه‌هاست که ۱۰ روز مهلت دارند و اگرفردی دیر مراجعه کرده و مدت زیادی در نوبت بماند، تاریخ وکالتنامه‌اش منقضی می شود.

وی افزود: در این زمینه مکاتباتی با ثبت اسناد به عمل آمده تا مهلت این وکالت نامه ها قدری افزایش یابد و پیگیر این موضوع هستیم.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با کاهش حجم مراجعات به مراکز تعویض پلاک استان، تمام پروتکل های بهداشتی با دقت و با کیفیت بهتری می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.