خبر خوش سرتیپ جهانشاهی برای کارکنان و خانواده‌های ارتشی
معاون هماهنگ کننده نزاجا در سیزدهمین همایش فرماندهان این نیرو گفت: ارتقای آمادگی رزمی و اجرای برنامه های معیشتی کارکنان و خانواده ها باید در اولویت فرماندهان باشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان یگان های عمده این نیرو با بیان اینکه فرماندهان تلاش کنند تا محیطی آرام و توأم با نشاط در پادگان ها فراهم باشد گفت: فرماندهان علاوه‌بر تلاش برای ارتقای آمادگی رزمی باید در صدد رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان و خانواده های آنها باشند.

او افزود: ارتقای آمادگی رزمی یگان ها باید در بالاترین سطح قرار گیرد و هر اندازه آمادگی رزمی و توان دفاعی در نیروی زمینی ارتش ارتقا یابد، دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی با بیان اینکه امروز در حوزه‌های مختلف رزمی، فرهنگی و معیشتی اقدامات خوبی در نیروی زمینی ارتش برای کارکنان و خانواده ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی آجا و حمایت های ویژه فرمانده محترم کل ارتش، در حال حاضر برنامه های بسیار مطلوبی در راستای اجرای طرح های معیشتی در نیروی زمینی انجام شده است و اجرای این برنامه ها ادامه دار و مستمر خواهد بود. فرماندهان هم باید در این حوزه دغدغه بیشتری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.