فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء : می دانیم مشکلات هست اما در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد فقط باید ظرفیت‌های سرشار کشور را شناخت و از آنها به جا و به موقع استفاده کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء،سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پروژه‌های استراتژیک این قرارگاه را که بعضا همانند ستاره خلیج فارس موجب تحسین مقام معظم رهبری گردید را نمادی از شکست تحریم‌های دشمن دانست.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء دکتر سعید محمد که در جشنواره رادیویی کار و تولید سخن می گفت با ترسیم دشواری‌های پیش روی اقتصاد کشور گفت:«امروز بعضا اعتقادی در کشور وجود دارد که کشور به بن بست رسیده و با این مشکلات نمی شود کشور را اداره کرد اما باید گفت که قرارگاه نه به عنوان یک شعار بلکه بعنوان یک نمونه عملی در حوزه کاری خود اثبات کرده است که علیرغم همه فشارها و تحریمها میشود کشور را ساخت و قاطع عرض میکنم که در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد. منتهی باید از ظرفیت های سرشار کشور به جا و به موقع استفاده کرد.شناسایی ظرفیت ها و استفاده از آنها باعث می شود نه تنها در مقابل مشکلات زانو نزنیم بلکه مشکلات را به زانو در بیاوریم. »

وی با اشاره به فشار تحریم‌های دشمن گفت:«ما می دانیم مشکلات هست ، سختی ها هست و بر آنها مشکلاتی مثل کرونا اضافه شده اما در کنار این ها می دانیم و این اعتقاد را داریم که عزم و اراده ایرانی خیلی بالاتر از این مشکلات است که برای کشور ما ایجاد شده. می دانیم با یک انسجام ملی قطعا از پس این مشکلات بر خواهیم آمد و انشالله برای نسل های آینده یک خاطره خوب و یک روی سفید از همه رزمندگان این جنگ اقتصادی بر جای خواهیم گذاشت. »

او در پایان با تقدیر از مسئولان رادیو اقتصاد برای برگزاری جشنواره کار و تولید، این اقدام را گامی بزرگ برای ایجاد انگیزه در میان فعالان اقتصادی بخش تولید نامید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.