تجهیز تیم‌های عملیات ویژه اورژانس برای ارایه خدمات به بیماران کرونا
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمات این سازمان به مبتلایان کرونا، از خرید تعدادی آمبولانس و موتورآمبولانس تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: البته در حال حاضر با همین ناوگان موجود پاسخگوی نیاز مردم هستیم.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خدمت رسانی اورژانس به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: تیم‌های عملیات ویژه‌ اورژانس کاملا آمادگی خدمت رسانی در موضوع کرونا و سایر حوادث را دارند.

وی افزود: این تیم‌ها از نظر ادوات، تجهیزات و امکانات حفاظت فردی کامل هستند و به اندازه کافی نیز ملزومات مورد نیازشان دپو شده و مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

رئیس سازمان اورژانس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان دستگاه آمبولانسی ترخیص نشده در گمرک وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: تمامی آمبولانس‌ها ترخیص شدند و دیگر چیزی در گمرک نداریم.

وی با اشاره به برنامه خرید آمبولانس‌ و موتورآمبولانس جهت تزریق به ناوگان اورژانس کشور، تصریح کرد: دستور خرید آمبولانس و موتورآمبولانس در برنامه‌های ما وجود دارد و ان شالله تا آخر سال به دستمان خواهد رسید؛ البته ممکن است تا پاییز و با همزمانی کرونا و آنفلوآنزا تعدادی از آمبولانس‌ها به دستمان برسد، اما این موضوع نیز بستگی به سایر شرایط دارد. در حال حاضر با همین ناوگان موجود پاسخگوی نیاز مردم هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.