انتقاد مجدد سخنگوی شورای نگهبان از هیات نظارت بر نمایندگان
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان هر ۴ سال یکبار نظارت خود بر نمایندگان را اعمال می‌کند؛ بهتر است نظارت‌ها در طول ۴ سال باشد. 

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی را فاقد کارایی لازم ارزیابی کرد و گفت: شورای نگهبان هر ۴ سال یکبار نظارت خود بر نمایندگان را اعمال می‌کند؛ بهتر است نظارت‌ها در طول ۴ سال باشد. پژوهشکده شورای نگهبان قبلا مطالعاتی درباره نظام پارلمانی داشته‌ اگر بحث جدیدی درباره ظرفیت‌های قانون اساسی مطرح شود، آمادگی لازم را جهت نظر مشورتی دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود کدخدایی درباره مرحله دوم انتخابات گفت:دیشب با معاون وزیر کشور صحبتی در این باره داشتم ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده مرحله دوم را می‌توانید برگزار کنید ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد. مرحله دوم انتخابات در همان تاریخ قبلی برگزار می‌شود و در شیوه تبلیغات تدابیری اندیشیده می‌شود تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایرنا بخوانید؛

* با توجه به شرایط کرونا، روند الکترونیکی شدن انتخابات فعال‌تر شده است همکاری‌های خوبی میان ما و وزارت کشور در این باره انجام شده است.

* سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم برای ما مهم‌ است، در هر مرحله‌ای که وزارت کشور درباره الکترونیکی شدن انتخابات به نتیجه برسد و مشکل امنیتی وجود نداشته باشد، آماده همکاری است.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.