آخرین وضعیت کووید۱۹ در شاهرود و میامی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از فعال بودن چرخه انتقال کروناویروس در مناطق همجوار با شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد و از عموم شهروندان دو شهرستان شاهرود و میامی خواست مراودات اجتماعی با مناطق پیرامونی را به حداقل ممکن برسانند.

دکتر رضا چمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعال بودن ویروس انتظار می‌رود که عموم مردم در این شرایط رفت‌وآمدها به این مناطق را کاهش دهند.

وی از شناسایی ۳۲ مورد جدید مبتلای قطعی به کروناویروس در این دانشگاه خبر داد و افزود: ظرف ۷۲ ساعت گذشته ۳۲ مبتلای قطعی دیگر در دو شهرستان تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه کرد: با شناسایی این بیماران شمار موارد مثبت قطعی در دو شهرستان شاهرود و میامی از ابتدای شیوع این ویروس عالمگیر تا کنون به یک‌هزار و ۳۴۴ مورد رسیده است.

دکتر چمن از بستری بودن ۸۲ بیمار کرونایی در بیمارستان شاهرود خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه ۱۶ نفر از این بستری‌ها در شمار بیماران بدحال بوده و در آی سی یو تحت درمان ویژه هستند.

این متخصص اپیدمیولوژی ضمن برحذر داشتن عموم شهروندان از حضور در اجتماعات تصریح کرد: در این شرایط توصیه اکید داریم که شهروندان از حضور در دورهمی‌ها و جلسات و اجتماعات به شدت پرهیز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.