گزارشی از شیفت ایثار کارگران در جنگ با ویروس کرونا
مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه ناحیه همدان گفت: شیفت ایثارکارگران برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، امیر ترکاشوند با بیان اینکه با اوج گرفتن مجدد شیوع ویروس کرونا در جامعه، کارگران و کارخانجات شهرستان همدان در کنار دیگر مردم مومن و جهادی هستند، بیان کرد: جامعه کارگری با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه و توسعه احسان و کمک مومنانه با کسر از حقوق چند ساعته یا اضافه کار بدون حقوق برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب ‌پذیر میهن در این رزمایش شرکت کردند.

وی افزود : شیفت ایثار کارگران در کارخانه شیشه شهر همدان در قالب دومین مرحله کمک‌های مومنانه برگزار شد. این حرکت برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است که با این روحیه همچون دوران جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط در مقابله با دشمنان می‌توان از بحران‌ها و آسیب‌ها عبور کرد.

ترکاشوند ادامه داد: در کنار شیفت ایثار برنامه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی برای نیازمندان انجام شد که در ایام دهه ولایت از طریق بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان به این خانواده‌ها تقدیم می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.