برپایی نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویر احمد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ امیر عباس آسمند با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود به لحاظ شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای چنین برنامه‌هایی استفاده کرد. در همین راستا نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برپا شده است. این نمایشگاه تا پایان امسال در فضای مجازی فعال است.

وی گفت: تاکنون ۱۲ عنوان کتاب بارگذاری شده و تعداد کتاب ها افزایش پیدا خواهد کرد. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس این استان شامل تاریخ شفاهی فرماندهان دوران دفاع مقدس، زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، پژوهش، شعر، نمایشنامه، فیلمنامه و ... در دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: «ازقصردشت تا قصرشیرین» تاریخ شفاهی عزیزقلی نیک‌پور، «ماسه‌ها و حماسه‌ها» تاریخ شفاهی محمد ارشادی، «جستجو در نیزار» و «کاغذ و قلم ممنوع» پژوهش‌هایی پیرامون جنگ، مجموعه‌های شعر «احساس مرا پنجره‌ها می‌فهمند» و «بغض بلوط» نمونه‌ای از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه است.

سرهنگ آسمندافزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس defabook.kb در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنند. این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برپا شده و تا پایان امسال دایر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.