پربازدیدترین اخبار سیاسی ۱۸ مرداد ایسنا
توییت شمخانی به مناسبت عید غدیر/ تحلیل های درباره اهداف جریان تحریف/ ابتلا مسعود پزشکیان به بیماری کرونا و ... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

نمی توان نماز را با علی و نهار را با معاویه بود

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی در توئیتی با تبریک عید غدیر نوشت: سیره علی علیه السلام راه و رسم ماست. نمی توانیم جماعتی بی طرف باشیم که حق را ذلیل شمرده و را نصرت ببخشیم. درس صفین به ما می گوید؛ نمی توان نماز را با علی و نهار را با معاویه بود و بر تل نشست و بر میدان نظر کرد. غدیر بر غدیریان مبارک.

این پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی در صدر اخبار پر مخاطب امروز قرار گرفت.

رئیس جمهور عید سعید غدیر خم را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت

رئیس جمهور هم در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، برای آنان سلامتی و روزهایی سرشار از برکت و موفقیت مسألت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفتگوهای جداگانه با حضرات آیات عظام «صافی گلپایگانی»، «وحید خراسانی»، «مکارم شیرازی»، «شبیری زنجانی»، «جوادی آملی»، «سبحانی»، «نوری همدانی»، «علوی گرگانی» و «مظاهری» از حمایت‌ها و توجه مراجع عظام تقلید نسبت به دولت تشکر کرد.

دیگر اخبار مرتبط را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

ضروریست گام‌های وحدت‌بخش را زیر لوای اتحاد و عمل به معارف اسلام محقق سازیم

امروز اهمیت درک معنا و مفهوم پیام غدیر بیش از گذشته فزونی یافته است

بزرگداشت و تبیین صحیح غدیر موجب وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان می شود

***

با تحریف قدرت ایران مواجهیم

تحلیل یک نماینده سابق درباره تاثیرات و اهداف جریان تحریف از دیگر اخبار پرمخاطب بود.

ایرج ندیمی گفت: ما سال‌هاست تحریم هستیم اما به حیات سیاسی،اجتماعی و اقتصادی خود پرداخته‌ایم اما این امور مورد تکذیب و تحریف رسانه های خارجی قرار گرفته و افرادی در داخل هم سوء استفاده می کنند.

وی افزود اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اخیرا اشاره کردند علاوه بر تحریم‌ها، از جهت دشمنان داخلی و خارجی با تحریف حقایق هم رو به رو هستیم. دشمن با تحریف، قدرت ایران در مدیریت تحریم‌ها را نادیده گرفته است.

جریان تحریف می کوشد مذاکره با آمریکا را حلال همه مشکلات جلوه دهد

در همین رابطه محمد محمودی کیا، کارشناس مسائل منطقه نیز معتقد است که جریان تحریف در واقع قصد دارد چنین القا کنند که علاج مشکلات ناشی از تحریم چیزی جز تسلیم و مذاکره با آمریکا نیست، این مساله یکی از نتایج اختلال در دستگاه محاسباتی است تا به نوعی با این جریان تحریف، مسولان نتوانند مواجهه منطقی و موثری را در مقابله با فشارهای خارجی داشته باشند.

گفت و گو های دیگر در این رابطه را در لینک های زیر بخوانید.

دشمن از جریان تحریف به عنوان موتور پیشران تحریم‌های خود استفاده می‌کند

وقتی با تحریم به اهداف شان نرسیدند، شروع به تحریف اقدامات ایران کردند

***

مسعود پزشکیان به بیماری کرونا مبتلا شد

خبر ابتلا نایب رئیس مجلس دهم و نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم به بیماری کرونا هم از دیگر اخبار پربازدید بود.

مسعود پزشکیان در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت: «به دنبال بروز برخی از علائم و پس از انجام تست کرونا، مشخص شد که نتیجه‌ی تست مثبت است و به این ویروس مبتلا شده‌ام. در حال حاضر در منزل و قرنطینه هستم و الحمدالله وضعیت کلی جسمانی‌ام، خوب است. از همه‌ی مردم عزیز و دوستانی که در این مدت کوتاه، درخصوص کسالت بنده جویای حال بودند، تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای همه مردم عزیزمان، سلامت و دوام عزت مسئلت دارم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.