امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است
جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تأکید کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد لذا امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است. با در خانه ماندن سلامتی خودمان را تضمین کرده و از زحمت کادر بهداشت و درمان بکاهیم.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استان‌های تهران، البرز، گیلان و زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و هرگونه تردد به آن‌ها و مسافرت امکان ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد لذا به همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌کنیم فعلاً به این استان‌ها مسافرت نکنند.

وی ادامه داد: رفت‌وآمد و مسافرت‌ نقش زیادی در ابتلا به ویروس کرونا دارد، مسافرت‌ باعث چرخش این ویروس مرموز در کشور و مناطق می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین تأکید کرد: هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد لذا امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا، فقط خانه است. با در خانه ماندن سلامتی خودمان را تضمین کرده و از زحمت کادر بهداشت و درمان بکاهیم و در عین حال به دیگران هم رحم کنیم.

حبیبی در پایان تصریح کرد: مسافرت درون استانی یعنی مسافرت به دیگر شهرهای استان نیز توصیه نمی‌شود چرا که وضعیت شهرهای استان مدام در حال تغییر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.