تعداد فوتی‌های کرونا در البرز به ۷۷۷ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از دیروز تا امروز( ۱۵ مرداد) ۸۱  بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

دکتر حسین کریم روز چهارشنبه ۱۵ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزار و ۱۴۴ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۵۸ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، دکتر کریم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۴۷ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۱۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶۸ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۱مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۷۷۷ نفر رسید .

دکتر کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۸۰۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.