هشدار کرونایی پاریس به شهروندان فرانسوی ساکن و مسافر ایران
وزارت امور خارجه فرانسه با انتشار بیانیه‌ای توصیه‌هایی را به شهروندانش که در ایران ساکنند یا قصد سفر به ایران را دارند، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه فرانسه، این وزارت خانه روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به اقدامات ایران برای کنترل تردد مسافران هوایی، زمینی و دریایی با توجه به شیوع ویروس کرونای جدید به شهروندانش که در ایران هستند توصیه کرده است در صورت بروز علایم اصلی این بیماری از رفتن به بیمارستان خودداری کنند و با ارائه آدرس اینترنتی از آن‌ها خواسته است مشاوره پزشکی دریافت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: توصیه می شود شهروندانی که نمی توانند به طور موقت این کشور را ترک کنند، هوشیاری زیادی به خرج داده و با انجام دادن پیش‌گیری‌ها امنیت‌شان را تامین کنند. به طور ویژه به آن‌ها توصیه می‌شود که در آن کشور سفر نکرده، از تجمعات دوری کرده و خودشان را به سفارت فرانسه در تهران معرفی کنند.

در این بیانیه همچنین یادآوری شده است ایران در منطقه قرمز روی نقشه توصیه سفرهای خارجی این وزارت خانه قرار دارد.

همچنین این کشور درباره سفر شهروندانش به ایران بیان کرد: به دلیل شرایط به شدت ناپایدار در امنیت منطقه افراد با ملیت فرانسوی از سفر به ایران به طوری رسمی منع می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.