حمایت سرکرده منافقین از آشوب‌های امروز در بازار تهران
مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین با انتشار پیامی در توئیتر از اغتشاش‌گران امروز بازار تهران حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز(دوشنبه ۴ تیر) برخی مغازه‌داران در بازار بزرگ تهران در اعتراض به گرانی و نوسان قیمت ارز، تجمع مسالمت‌آمیز داشتند که برخی اغتشاش‌گران قصد داشتند با نفوذ در بین معترضان دست به ناآرامی بزنند.

بیشتر بخوانیدامروز در بازار تهران چه خبر بود؟آخرین وضعیت بازار به‌نقل از دبیرکل اصناف و بازارافراد ناشناس با چهره‌های پوشانده در بازار تهران اقدام به پایین کشیدن کرکره‌های مغازه با توسل به زور کرده و بازاریان را مجبور به تعطیل کردن مغازه‌های خود کرده‌اند که با مقاومت بازاریان مواجه شده و مجبور به ترک بازار بزرگ تهران شدند. این اقدام آنها خساراتی نیز برجای گذاشت.

با انتشار خبر تجمع چندساعته در بازار تهران مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین نیز با انتشار مطالبی در توئیتر از اغتشاش‌گران حمایت کرد. وی در این توئیت نوشت "عموم اصناف و کسبه را در سراسر کشور به حمایت از بازاریان معترض و به پا خاسته #تهران فرا می‌خوانم."

به گزارش تسنیم، مریم رجوی در اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته در برخی شهرهای کشور نیز، با انتشار یک پیام ویدئویی مدعی شد که "اکنون زمان گسترش و جهش کانون‌های شورشی است" و قصد داشت اعتراضاتی که قرار بود در انتقاد به اوضاع اقتصادی باشد، از مسیر خود منحرف کند.

گروهک منافقین که از ۳۰ خرداد سال ۶۰ شورش مسلحانه بر علیه ملت ایران را آغاز کرده است و بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان کشور را در عملیات‌های تروریستی به شهادت رسانده، در فتنه ۸۸ نیز با صدور بیانیه از اغتشاشات خیابانی در داخل کشور حمایت کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.