"اصلاح ساختار دولت" از مسائل ضروری امروز کشور نیست
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بررسی اصلاح ساختار دولت از جمله مسائل ضروری امروز کشور نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه سوم‌تیر) پارلمان در تذکری شفاهی، به ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس با استناد به بند ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس استناد کرد و گفت: گاهی احساس می‌کنم در مجلس خبری است و در بیرون از مجلس موضوعات دیگری دنبال می‌شود؛ در دیدار با مقام معظم رهبری، ایشان تأکید کردند که نباید مجلس محضر بی‌اطلاعی باشد.

بیشتر بخوانید:

مجلس با اصلاح بخشی از ساختار دولت مخالفت کرد

وی افزود: با توجه به تذکری که مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس داده‌اند، باید در رفتار و عملکرد خود بازنگری و آسیب‌شناسی کنیم تا مشخص شود چه جاهایی کوتاهی کردیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: بررسی اصلاح ساختار دولت از جمله مسائل ضروری کشور نیست و بررسی آن را دور از شأن مجلس می‌دانم. در شرایطی این موضوع را دنبال می‌کنیم که گزارشی از مشکلات ادغام وزارتخانه‌ها ارائه نشده است تا بدانیم آیا باید ساختار را اصلاح کنیم یا راهکارهای دیگری برای تغییر وضعیت ارائه شود؟

گودرزی با اشاره به افزایش قیمت ارز و سکه در بازار،گفت: در این شرایط، به دنبال اصلاح ساختار دولت هستیم که این نشان‌دهنده بی‌تفاوتی مجلس به اوضاع کشور است.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده بروجرد، گفت: پس از بررسی این طرح، جلسه غیرعلنی متناسب با درخواست نمایندگان برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.