اشرفی اصفهانی در گفتگو با تسنیم: طرح مذاکره مستقیم با آمریکا خیانت به انقلاب است
رئیس هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری گفت: امضا کننده نامه مذاکره با آمریکا باید بدانند که خواسته یا ناخواسته در راستای منافع آمریکا و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره نامه تعدادی از اصلاح طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج نشین برای مذاکره مستقیم با ترامپ گفت:‌ بدعهدی دولت آمریکا در قضیه برجام برای تمامی ملت ایران محرز شده و با کشوری که به تعبیر امام خمینی شیطان بزرگ است، نباید پای میز مذاکره نشست.

بیشتر بخوانید

بادامچیان: "تسلیم‌نامه" اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا خودکشی سیاسی بود۱۶ امضاکننده "تسلیم‌نامه" در برابر ترامپ چه کسانی بودند؟ + عکسگزارش: انتشار ورژن ۲ "تسلیم‌نامه" اصلاح‌طلبان مقابل ترامپ/ تاجزاده: به آمریکا امتیاز بدهیموی افزود: مطرح کردن مذاکره مجدد با آمریکا در شرایطی که از خروج این کشور از برجام مدتی زیادی نمی‌گذرد، معنایی جز خیانت به انقلاب و نظام ندارد.

به گفته رئیس هیئت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری،‌ کسانی که نامه مذاکره با ترامپ را امضا کرده‌‌اند،‌ باید بدانند که خواسته یا ناخواسته در راستای منافع آمریکا و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.