آمار کرونا در البرز همچنان صعودی است
جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان البرز ضمن ابراز نگرانی از روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا گفت: در صورت عدم همراهی و همکاری مردم شاهد وضعیت نامطلوبی در استان خواهیم بود.

علی درویش پور روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه در این خصوص گفت: متاسفانه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی البرز طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان و بستری‌های انجام شده بالا بوده و با سیر صعودی این بیماری مواجه هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استاندار البرز به عنوان رئیس ستاد کرونای استان از وضعیت موجود به شدت ناراحت و نگران هستند و تمهیدات لازم را در خصوص کنترل این بیماری اتخاذ کرده و دستورات لازم را به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اعلام کرده‌اند.

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه بر اساس دستور استاندار البرز باهرگونه اهمال و کوتاهی مدیران برخورد لازم صورت می گیرد، یادآور شد: از جمله تمهیدات اندیشیده شده تشدید نظارت‌ها بر اصناف و ادارات استان به عنوان کانون‌های پرتراکم شهری است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر مسئولان در امر مبارزه و کنترل شیوع بیماری باشند.

وی تاکید کرد: تا مادامی که همراهی و مشارکت مردم در کنار تدابیر مسئولان نباشد قادر نخواهیم بود بر این بیماری که تاکنون درمانی برای آن یافت نشده است، فائق آییم.

درویش پور تصریح کرد: هماهنگی با بانک‌های استان در خصوص پذیرش کارت‌های ملی قدیمی به منظور جلوگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی، ادارات، اصناف، مراکز تفریحی و اقامتی و .... از جمله تدابیر اندیشیده در خصوص کاهش میزان ابتلای شهروندان به کرونا است که امیدواریم در کنار همراهی مردم شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.