کرونا در سوادکوه به سرعت گسترش می‌یابد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نگرانی ما روستاها، مسافران و خوش نشینانی که به صورت دائم در آن زندگی می کنند است، گفت:به نسبت جمعیت، تعداد کمی در سوادکوه به کرونا مبتلا شدند و این امر می‌تواند سرعت ابتلا به این بیماری را در این شهرستان افزایش دهد.

سید عباس موسوی، در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان سوادکوه، ضمن قدردانی از همه کارکنان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: در شهرستان سوادکوه به نسبت جمعیت تعداد کمی از افراد مبتلا شدند و بنابراین ایمنی در این شهرستان‌ها شکل نگرفته است و به سرعت می تواند این بیماری گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: تعداد بستری ها به نسبت تخت های بیمارستانی بالا است اما خوشبختانه به دلیل جمعیت کم شهرستان مشکل بزرگی را به لحاظ بستری ایجاد نمی کند.

موسوی افزود: نگرانی ما روستاها، مسافران و خوش نشینانی که به صورت دائم در آن زندگی می کنند است و سبب تجمع افراد می شوند که باید آن را مدیریت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به برگزاری مراسم عروسی و ترحیم اشاره کرد و گفت: بیشتر بیماران بستری در این مراسمات مبتلا شدند که باید آن را نیز کنترل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وی با تاکید براینکه باید فرهنگ‌سازی لازم برای قرنطینه بیماران کرونایی انجام شود، گفت: اطلاع رسانی به خانواده و محیط کار بیمار ارائه می شود و اگر فرد رعایت نکند همکاران ما می توانند به عنوان تهدید سلامت عمومی از دستگاه قضایی کمک بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.