"تولیدگران" نیروی دفاعی کشور در جنگ توأمان نبرد اقتصادی و جنگ با کرونا
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، از تولیدگران به عنوان نیروی دفاعی کشور در جنگ توأمان اقتصادی و جنگ با کروناویروس نام برد و گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران کشور، امروز رزمندگان و ایثارگران غیور خط مقدم جبهه‌های جنگ ‌اقتصادی کشور هستند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان با بیان اینکه صنعتگران همواره در کنار دولت و ملت بوده و خواهند بود و ارائه خدمت به کشور و مردم را به عنوان وظیفه ذاتی خود می دانند، اظهار کرد: تولیدگران و صنعتگران، رزمندگان، سربازان و فرماندهان عالی جنگ اقتصادی امروز کشور با دشمنان هستند که باید به عنوان نیروی دفاعی کشور در حوزه اقتصاد، مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند.

وی با تاکید بر اینکه تولید یکی از چرخ های اصلی اقتصاد کشور است که باید توجه کنیم تا از حرکت رو به جلو باز نماند، خاطر نشان کرد: آیین روز ملی صنعت و معدن به این واسطه برگزار می شود تا توان صنعتگران و معدن کاران کشور را به رخ‌جهانیان بکشیم تا بدانند صنعت ما امروز در جایگاه برتر و بالای جهان ایستاده است.

سهل آبادی ادامه داد:خوشبختانه باید با افتخار و سری بالا اعلام کنیم که صنعت و تولید ما امروز به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود و تولیدات ایرانی امروز توسط گستره وسیعی از مردم جهان به مصرف می رسد که این مهم بسیار ارزنده است.

وی با تقدیر از تلاش های دولت، مدیریت استان ها، استانداری ها، پزشکان، پرستاران و مجموعه بهداشت و درمان به واسطه مدیریت و مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: امروز در کشور با یک خرد جمعی و هماهنگی کامل در بحث مقابله و مبارزه با این بیماری وارد شدیم که تولیدگران و صنعتگران در این بخش تلاش ویژه ای داشتند و نیاز است تا مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد: تامین‌ اجتماعی، دستگاه قضایی، بانک‌ها و سایر ارگان‌ها، باید امروز و در ایام ‌سخت جنگ اقتصادی و دوره شیوع بیماری کرونا و تاثیرپذیری تولید، اقتصاد و اشتغال از این بیماری، نیاز است تا بیش از پیش پای کار آمده و حامی تولیدگران و صنعتگران باشند.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا، کمترین آسیب به بحث تولید و صنایع در کشور صورت گرفت ادامه داد: صاحبان تولید و صنعت در کشور در این دوره با جلوگیری از بیکار شدن کارگران به حفظ اشتغال در این دوران سخت کمک شایانی کردند.

این فعال اقتصادی اظهار کرد: افتخار می‌کنیم به مردم عزیز خودمان و تمامی جهانیان بگوییم در دوران مقابله و مبارزه با کرونا، در زمانی بسیار اندک، برخی از شرکت‌های صنعتی و تولیدی توانستند، تغییر خط تولید داده و در جنگ بهداشتی با کرونا، به رفع نیاز جامعه بپردازد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پایان با تاکید بر حمایت جدی دولت از بخش خصوصی و تولید در این حوزه و همچنین تلاش در جهت نوسازی تجهیزات و ماشین آلات بخش معادن در کشور، گفت: اجازه تاسیس و صدور مجوز، نباید در ادارات صمت مشمول زمان شود، چرا که تسهیل گری در تولید، بهبود اقتصاد، افزایش امنیت، ارتقاء رفاه و معیشت مردم و تقویت صنعت، در گرو این مهم است.

رفاقت صنعت و دولت در استان سمنان

رئیس خانه صنعت،‌ معدن و تجارت ایران به تمجید از آنچه رفاقت صنعت و دولت در سمنان می‌خواند پرداخت و گفت: رفاقت صنعت و دولت در استان سمنان امری ارزشمند، شاخص، ستودنی و تحکیم بخش تولید است.

سهل آبادی، با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در استان به منظور حمایت از بخش خصوصی و تولید، گفت: امروز در استان سمنان، شاهد رفاقت بسیار مطلوب و ارزنده بخش صنعت با ادارات و دستگاه های اجرایی و مجموعه دولت هستیم که می توان گفت این‌ مهم تقویت کننده، توسعه دهنده و تحکیم بخش تولید در استان است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: در این بین و در تحقق این رفاقت، مدیریت عالی استان نقشی بسیار تاثیر گذار، حائز اهمیت و سازنده داشته است.

سهل آبادی با تقدیر از برگزاری مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با ویژگی های بسیار مطلوب،‌ منظم و منسجم در استان سمنان، اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این‌گونه آیین‌ها و نامگذاری ها، شنیدن مشکلات و مباحث ویژه تولیدگران و صنعتگران است و تلاش خود را برای رسیدگی و مرتفع شدن این ‌مباحث و موارد به کار خواهیم گرفت.

رئیس خانه صنعت،‌ معدن و تجارت ایران تاکید کرد: استان سمنان از نظر تولید و صنعت در کشور از جایگاه برتر و در استان از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است که این‌ مهم همراه با انسجام و آرامش مطلوب حاصل شده در استان برای تولیدکنندگان و صنعتگران، مولفه های بسیار شاخص و ارزشمندی برای توسعه استان سمنان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.