درددل یک پرستار بخش ایزوله تنفسی؛ ما دلتنگ عزیزانمان هستیم
سرپرستار بخش ایزوله تنفسی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کروناویروس، گفت: بسیاری از پرسنل مبتلا شده‌اند، کادر درمان خسته‌اند و مرخصی‌ها نیز لغو شده است؛ ما دلتنگ عزیزانمان هستیم و دیدن آنها آرزوی ما شده است.

مینا مرادی اظهار کرد: هر روز تعداد بیماران در حال افزایش است به گونه‌ای که مجبور به راه‌اندازی سه ایزوله در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان شده‌ایم. سن مبتلایان به کرونا در این منطقه نیز از دو تا ۹۲ سال است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حالی که انتظار داشتیم کرونا مدت زیادی مهمان‌ خانه‌ها نباشد اما پنج ماه است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنیم و روزانه آمار مبتلایان رو به افزایش است. یکی از مواردی که باعث شیوع این بیماری شده، عدم رعایت مردم و شرکت در مراسمات و تجمعات غیرضروری بوده است.

سرپرستار بخش ایزوله تنفسی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان تصریح کرد: این بیماری عجیب و غریب است و از مردم می‌خواهیم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بسیاری از پرسنل مبتلا شده‌اند، کادر درمان خسته‌اند و مرخصی‌ها نیز لغو شده است؛ ما دلتنگ عزیزانمان هستیم و دیدن آنها آرزوی ما شده است. آرامش زمانی به خانه‌ها برمی‌گردد که مردم رعایت کنند تا زنجیره انتقال قطع شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.