ادامه روند وضعیت خرم‌آباد را بحرانی می‌کند
فرماندار مرکز لرستان از تمدید ۱۰ روزه محدودیت‌ها در این شهرستان خبر داد.

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روزانه ۲۰ تیم بازرسی و نظارت در سطح شهر خرم‌آباد فعال هستند و به‌طور مستمر از بازار و صنوف مختلف بازدید دارند.

وی ادامه داد: این تیم‌ها روزانه از یک‌هزار واحد بازدید کرده و با کسانی که موارد لازم را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

طولابی با اشاره به اینکه امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت‌ها ۱۰ روز دیگر تمدید شد، افزود: از یازده شهرستان لرستان، وضعیت خرم‌آباد و هفت شهرستان دیگر قرمز است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه علی‌رغم هشدارها و تذکرات، همچنان مراسم عزا و عروسی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بیشترین شیوع ناشی از برگزاری این مراسم بوده و متاسفانه مردم در این خصوص کم‌توجه هستند.

وی تاکید کرد: مردم باید کرونا را جدی بگیرند و اگر این روند شیوع ادامه داشته باشد بدون شک از مرحله قرمز به بحران خواهیم رسید و سلامت عمومی به خطر می‌افتد.

طولابی یادآور شد: از مردم تقاضا داریم با توجه به شرایط از برگزاری مراسم عزا و عروسی خودداری کنند و سلامت افرادی که باید در مراسم شرکت کنند برای آنان مهم باشد.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: کرونا از بین نرفته بلکه جهش یافته و بیشتر از گذشته شیوع پیدا کرده و نیاز است مردم هم بیش از پیش فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.