۱۳ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته؛ کرونا همچنان در کرمان جولان می دهد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن ۱۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

دکتر "مهدی شفیعی" ظهر امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران درباره اخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته ۵۷ نفر در بیمارستان های استان کرمان به دلیل ابتلای قطعی به کووید ۱۹ بستری شدند که از این تعداد بستری شده، ۴۵ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۸ مورد مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان می باشد.

وی تعداد موارد بستری کنونی قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان را ۳۳۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این ۳۳۴ نفر مورد بستری شده، ۱۹۵ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۱ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵۶ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۰نفر نیز مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان می باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: در مجموع تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت قطعی کرونا در استان کرمان از ابتدای اپیدمی تاکنون (دوشنبه ۲۳ تیرماه) ۲۶۳۸مورد بوده است.

شفیعی تعداد فوتی های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرما را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این ۱۳ نفر، ۶ فوتی مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ فوتی مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک فوتی نیز مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده که با احتساب این ۱۳ مورد جدید فوتی، مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۲۴۷ نفر رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.