پرداخت ۵۴۰ میلیون تومان به آسیب‌دیدگان کرونایی قائم‌شهر
فرماندار قائمشهر از پرداخت ۵۴۰ میلیون تومان به آسیب‌دیدگان کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائم‌شهر، یحیی یوسف‌پور با بیان اینکه حدود ۵۴۰ میلیون تومان به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است، گفت: برای تسریع در انجام مراحل پرداختی باید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیری های لازم را انجام دهد تا مابقی متقاضیان آسیب دیده از کرونا از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵۰۰ نفر از مشاغل آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام به ثبت نام کرده اند، افزود: تاکنون ۱۱۷۲ پرونده به بانک های عامل معرفی شدند.

فرماندار قائم شهر با اعلام اینکه ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این شهرستان پرداخت شده است، گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید، ۱۶ نفر به بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد ۴ واحد تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

یوسف پور ادامه داد: ۲۳۹ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به ۲۶ واحد پرداخت شده است که ۲۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات تبصره ۱۶ حدود پنج میلیارد تومان به ۱۳۷ نفر از سوی نهادهای حمایتی تسهیلات پرداخت شده است، افزود: این میزان تسهیلات برای ۱۴۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار قائم شهر از سه طرح مهم ملی در این شهرستان خبر و ادامه داد: پروژه های بیمارستان جایگزین رازی، تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی و آزادراه قائم شهر به ساری از طرح های مهم در توسعه این شهرستان است که برای بهره برداری هر چه سریعتر آنها نیازمند رایزنی های ملی توسط نمایندگان هستیم.

یوسف‌پور با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۱ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند، افزود: قائم‌شهر در محدوده قرمز کرونایی قرار دارد و بر همین اساس طی چهار روز گذشته محدودیت های کرونایی را در صنوف هایی همچون تالارها، رستوران ها، آموزشگاه ها، باشگاه‌های ورزش گروهی و سفره خانه های سنتی آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک در اماکن تجمعی استفاده کنند، همچنین شستشوی مکرر دست ها برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری لازم است تا با کمک هم بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم.

یوسف پور در پایان به کمبود آب شرب و برق به دلیل شرایط پیش آمده از بحران در برخی از نقاط این شهرستان اشاره کرد و ضمن دعوت مردم به صرفه جویی، تاکید کرد: ادارت خدمات رسان باید همه تمیهدات لازم را انجام دهند تا بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.