باید به زندگی با کرونا عادت کنیم
فرماندار کرج  گفت: طرح جامع سازگاری با کرونا توسط فرمانداران تهیه و تدوین و پس از تصویب در ستاد استانی اجرایی خواهد شد.

غفور قاسم پور روز دوشنبه ۲۳ تیرماه ضمن قدردانی از اهتمام رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه در خصوص کرونا گفت: استفاده از ماسک نه تنها برای کارکنان اجباری است بلکه مصوبه کشوری بوده و اجرای آن برای عمومی الزامی است و کارمند و غیرکارمند ندارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره اینکه مردم باید خود را با شرایط سبک زندگی اجتماعی در دوران کرونا تطبیق دهند افزود: طرح جامع سازگاری با کرونا توسط فرمانداران تهیه و تدوین و پس از تصویب در ستاد استانی اجرایی خواهد شد.

قاسم پور اضافه کرد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که بر این اساس ستادهای فرعی در دستگاه‌ها تشکیل شده است و نظارت و بازرسی‌ها توسط حراست‌ها و بازرسی‌ها تداوم دارد.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوسرانی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی توسط شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار کرج گفت: از طریق رسانه‌ها، تابلوهای تبلیغات شهری و صدا و سیمای استانی آگاهی‌های لازم به مردم صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌ها در بخش اصناف باید تشدید شود چراکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از ترددهای غیرضروری، راهکار پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

فرماندار کرج در پایان اعلام کرد: به دستور استاندارالبرز باید ماسک ارزان قیمت در مترو و مراکز عمومی دردسترس مردم قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.