فرهاد رهبر: بسیج اساتید برای تقویت روحیه جهادی برنامه‌ریزی کند
رئیس دانشگاه آزاد گفت: بسیج اساتید برای تقویت روحیه جهادی برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، همایش "استاد بسیجی، تحول انقلابی، دانشگاه تمدن‌ساز" به مناسبت بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۳۰خرداد) در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شهید چمران گفت: شهید چمران مردی بزرگ و سرشار از غرور ملی و دینی و روحیه خدمت به مردم بود. شهید چمران در دل کفر در آمریکا تحصیل کرد ولی هرگز دلبسته به آنها نشد و در آن کشور روحیه خدمت به مردم را تقویت و در نهایت بنیان‌گذار مجموعه‌ای شد که همواره در خدمت مردم باشند.

وی افزود: او یک انسان تمام عیار و انسان ساز بود او همیشه احساس مسئولیت بالا داشت و خود را خادم مردم می‌دانست.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: بسیج اساتید که به مناسبت شهادت این مرد بزرگ ایجاد شده است، وظیفه دارد برنامه‌ریزی کند و ببیند چگونه می‌تواند روحیه جهادی زیستن و جهادی مردن را از آن بزرگوار بیاموزد.

وی افزود: حضرت امام(ره) با درایت و تیزبینی یک زیست‌بومی به نام سازمان بسیج ایجاد کردند که امروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه منشا خیر و برکت و عامل ایستادگی در برابر کشورهای سلطه‌گر شده است. حضرت امام برای ساخت مجموعه اسلامی و انقلابی در جهان سازمان بسیج را تاسیس کردند که امروز این سازمان در راستای ایجاد تمدن اسلامی در جهان رعشه به جان دشمنان انداخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.