تمام نقاط شهرستان کهگیلویه کانون انتقال شیوع کرونا
سخنگوی ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه با توجه به شدت گسترش ویروس کرونا در شهرستان گفت: هیچ نقطه‌ای از شهرستان عاری از این ویروس نیست.

"محمدطاهر طیب‌زادگان" امروز یکشنبه ۲۲ تیرماه در سیزدهمین جلسه شورای سلامت با موضوع کرونا ویروس با بیان اینکه بیماری در شهرستان به شدت در حال گسترس است اظهار کرد: در حال حاضر هیچ جایی از شهرستان عاری از بیماری نیست، و هر نقطه ای از سطح شهر کانون شیوع این ویروس است.

وی با بیان اینکه این بیماری در تمامی رنج‌های سنی دیده می‌ شود: گفت: برخلاف اینکه می گفتند این بیماری فقط در افراد زمینه ای باعث مرگ و می شود اشتباه است، برخی مرگ و میرها افرادی هستند سن بالا نیستند و بیماری زمینه ای هم ندارند.

طیب‌زادگان با بیان اینکه بیماری با شدت بیشتری دارد بیماری‌زایی میکند: عنوان کرد: اگر قبلا یک مورد گزارش میشد اما الان آمارها نگران کننده است.

سخنگوی ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در حال حاضر سه بخش به بیماری کرونا اختصاص داده شده و در حال تکمیل هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه روزهای سخت و نگران کننده‌ای در پیش رو داریم، گفت: پیش بینی خوبی درباره روند بیماری نداریم، بیش از ۶۰ درصد بستری ها مربوط به شهرستان های همجوار هستند، درگیری پرسنل بهداشت و درمان یک نگرانی دیگر است، در بخش درمان بیمارستان داریم به مشکل برمیخوریم، با کمبود نیروی درمانی و بهداشتی مواجه خواهیم شد، امیدواریم تصمیات اتخاذ شده به صورت عملی در دستور کار قرار گیرند.

طیب‌زادگان افزود: علیرغم تذکرات داده شده به دفاتر ثبت ازدواج، اما متاسفانه هیچگونه رعایت بهداشتی صورت نمیگیرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، کمبود امکانات درمانی را یادآور شد و خواستار لغو و جلوگیری از ارسال پیامک های مراسمات شد.

وی همچنین خواستار تعطیلی آرامستان‌ها، تالارها، مراکز عرضه قلیان و باغهای تفریحی شد و بیان کرد: نظارت بر مهمانسراها و هتل ها بیشتر شود.

طیب‌زادگان همچنین خواستار تجهیزات لازم برای کفن و دفن اجساد کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شهرداری شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.