درگذشت دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی بر اثر کرونا/بهبودی چندین استاد مبتلا به این ویروس
معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از درگذشت یک دانشجوی این دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: چندین استاد مبتلا به این ویروس نیز روند بهبودی خود را طی می‌کنند و مشکلی برای آنها ایجاد نشده است.

دکتر هادی جباری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب از درگذشت یک دانشجوی شهید بهشتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: گروه‌های مددکاری دانشگاه شهید بهشتی در بخش‌های مختلف اعم از خوابگاه‌ها و واحدهای تربیت بدنی با توجه به ارتباطاتی که با دانشجویان دارند، وضعیت آنها را از جهت سلامتی و ابتلا به این ویروس بررسی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه با پیگیری‌های انجام شده دانشجوی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی که اهل سنندج بود. بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. این دانشجو که ورودی سال ۹۸ بود با توجه به مشکل بیماری که داشت، نتوانست در برابر این ویروس مقاومت کند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های واحدهای مختلف از جمله مرکز مشاوره این دانشگاه تا کنون به جز مورد فوق دانشجویی نداشتیم که بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست بدهد.

دکتر جباری همچنین از ابتلای چندین نفر از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به ویروس کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه تمامی این اساتید توانستند در برابر ویروس مقاومت کنند و سلامت خود را به دست بیاورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.