جلساتی که مصوبات کرونا را نقض می‌کنند/ ابتلای بیش از ۴۵۰ کارمند به کرونا در ایلام
استاندار ایلام با بیان اینکه حفظ سلامتی و جان افراد مهم تر و ارجح تر از هر چیزی است، گفت: نمی‌شود خود ما با تشکیل چنین جلساتی ناقض مصوبات خود باشیم بنابرین، اینجا تاکید می کنم جلسات صرفا در صورت ضرورت آن هم با حداقل اعضا و یا در فضای مجازی برگزار شود.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تذکر در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و جلسات، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از کارمندان در استان مبتلا به کرونا شده اند و این یک هشدار جدی است و ضرورت دارد مدیران به طور جد دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را در حوزه کاری خود رعایت کنند.

وی با تاکید بر این مهم که در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا مسئولان باید پیشگام باشند، گفت : درحالیکه ما مصوب کرده ایم تمامی نشست ها و جلسات با تراکم جمعیتی بالا که خطر شیوع کرونا را تشدید می کند ممنوع شود، نمی شود خود ما با تشکیل چنین جلساتی ناقض مصوبات خود باشیم بنابرین، اینجا تاکید می کنم جلسات صرفا در صورت ضرورت آن هم با حداقل اعضا برگزار شود.

استاندار ایلام با تاکید بر برگزاری جلسات به صورت مجازی، ادامه داد: سعی شود از این به بعد جلسات بیشتر از طریق فضای مجازی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و اگر حضور فیزیکی افراد در نشست ها ضروری است باید با رعایت کامل اصول بهداشتی و درمانی و با حداقل افراد انجام شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به این که جان افراد مهم تر و ارجح تر از هر کاری است، افزود: ما هنوز در وضعیت هشدار و قرمز هستیم و از مردم و مسئولان درخواست دارم موضوع کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت خروج از شرایط کنونی تلاش کنند.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در این سال تمام تلاش و دغدغه ما این است با فعال سازی واحدهای تولیدی در کار تولید رونق و جهش ایجاد کنیم و از همه دستگاه های درگیر در کار تقاضا دارم در این مسیر با جدیت بیشتر گام بردارند.

وی ادامه داد: باید ضمن اینکه مواظب بود کارگاهی تعطیل نشود در راستای احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل اقدام کرد و در این زمینه نیازمند ایجاد تسهیلات بیشتر و افق دید بلند تر مدیران مربوطه هستیم.

در این نشست مسائل و مشکلات ۵ طرح تولیدی شرکت تعاونی خوراک دام و طیور ایوان، گاوداری شیری ایوان، مرغداری گوشتی ایلام، مواد پروتئینی شهرک صنعتی ایلام و روغن کنجد و دانه های گیاهی شهرک صنعتی ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای رفع موانع تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.