واحدهای خسارت دیده لرستان چقدر تسهیلات ارزان قیمت می‌گیرند؟
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: دستورالعمل‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اجرایی شود.

اسد عبدالهی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که امروز ۲۲ تیرماه برگزار شد، بیان کرد: به ۲۵ هزار کارگاه تولیدی خسارت‌دیده از بیماری کرونا در استان، تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: دستورالعمل‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در جهت کمک به واحدهای تولیدی بوده و لازم‌الاجراست.

این معاون استاندار با اشاره به‌ضرورت کمک به خسارت دیدگان از ویروس کرونا تصریح کرد: حدود ۳۵ هزار نفر در قالب ۲۵ هزار واحد تولیدی خسارت‌دیده از کرونا در استان شناسایی شده‌اند که به آن‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌شود.

این معاون استاندار لرستان افزود: اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت به این واحدها در نظر گرفته شده و به افراد دارای مجوز کسب‌وکار و کد بیمه‌ای که در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند تعلق خواهد گرفت.

عبدالهی خاطرنشان کرد: در مرحله اول کارگاه‌های تولیدی با ظرفیت نیروی کمتر از ۵۰ نفر از تسهیلات استفاده می‌کنند و در مرحله بعد کارگاه‌هایی با تعداد بیشتر از ۵۰ نفر نیرو و یا افرادی که در زمان ثبت‌نام با مشکل مواجه شده‌اند، معرفی خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۱۶ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، گفت: تاکنون ۱۰ درصد از افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.