گسترش شیوه‌های نوین الکترونیکی در کمیته امداد زنجان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: شیوه‌های نوین الکترونیکی و خدمات غیرحضوری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گسترش خواهد یافت.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا علاوه بر اقتصاد مردم، روح و روان آن‌ها را نیز مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: تا زمان کشف واکسن ویروس کرونا، باید زندگی مسالمت‌آمیز در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشیم و با ایجاد تغییر در سبک زندگی، تهدیدهای کنونی را به فرصت‌های بهتر به ویژه در حوزه کاری تبدیل کنیم.

وی با اشاره به گسترش شیوه‌های نوین الکترونیکی و خدمات غیر حضوری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اداره‌کل کمیته امداد استان، افزود: اطلاع‌رسانی مناسب، صحیح و به موقع، ارائه آموزش‌های لازم، مشاوره‌های روانشناسی به صورت تلفنی و ارتقاء روحیه امید و آرامش در جامعه و نهادینه کردن همزیستی مسالمت‌آمیز با ویروس کووید ۱۹ در بین مردم از راه‌های اثر بخش کاهش شیوع این بیماری است.

این مسئول با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در زنجان و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت فردی، تصریح کرد: کارمندان و مددجویان این اداره‌کل باید به شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در دستگاه‌های اجرایی و مکان‌های عمومی و شلوغ شهر، خاطرنشان کرد: در صورت عمل به توصیه‌های بهداشتی و با اغناسازی مراجعان جامعه هدف، می‌توان به یک گفتمان مشترک برای استفاده مداوم از ماسک در راستای حفظ سلامتی و جان انسان‌ها که به‌عنوان سرمایه اجتماعی کشور محسوب می‌شوند، دست یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.