تعداد فوتی‌های کرونایی قزوین رو به افزایش است
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام اینکه روند فوتی بیماران کرونایی استان افزایش پیدا کرده است، تأکید کرد: تنها راه مقابله و پیشگیری از کرونا، فقط و فقط رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه روند فوتی بیماران کرونایی استان افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد کرونا و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، طی ۲ روز گذشته متأسفانه تعداد فوتی‌های استان در حال افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه کرونا سن و سال نمی‌شناسد و بی‌مهابا قربانی می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تنها راه پیشگیری از کرونا، فقط و فقط رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون به صورت قطعی هیچ‌گونه داروی خاص و واکسن برای کرونا یافت نشده است لذا چاره‌ای جز رعایت اصول بهداشتی وجود ندارد.

حبیبی یادآور شد: میزان دیدوبازدیدها، رفت‌وآمدها و حضور در بازار نگران‌کننده است و شیوع مجدد کرونا را شاهد هستیم به همین جهت از مردم انتظار می‌رود مراسم جشن و عروسی و ترحیم را فقط در حد بسیار محدود برگزار کنند و از حضور در تجمعات و تالارها جداً پرهیز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.