بازرسی ادارات قزوین برای تأکید استفاده از ماسک
جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اعلام کرد: در راستای استفاده از ماسک ادارات و واحدهای صنعتی به‌صورت سرزده مورد بازدید قرار می‌گیرند.

منوچهر حبیبی با اشاره به وضعیت شیوع مجدد کرونا در کشور اظهار کرد: بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت (who) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استفاده از ماسک مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله با کرونا است.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به تذکرات و ابلاغیه‌های قبلی مقرر شد که کارمندان ادارات و کارگران واحدهای تولیدی و همچنین ارباب‌رجوع از ماسک استفاده کنند و در همین راستا بازرسین ستاد کرونای استان به‌صورت سرزده از ادارات واحدهای تولیدی بازدید و این مهم را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیران ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای سلامت پرسنل و کارکنان مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی خاطرنشان کرد: از امروز ۱۵ تیر بر اساس مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک در تجمعات و مکان‌های سرپوشیده و ادارات الزامی است.

وی بیان کرد: بانک‌ها، شهرداری‌ها، تأمین اجتماعی، مالیاتی ازجمله دستگاه‌های هستند که بیشترین ارباب‌رجوع را دارند می‌بایست مراقبت بیشتری را داشته باشند.

جانشین ستاد مقابله کرونای استان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمت به ارباب‌رجوعی که از ماسک استفاده نکند خودداری خواهند کرد. همچنین ارائه خدمت به ارباب‌رجوع در ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.