کرج فعلاً تعطیل نمی‌شود
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: مصوبه ای  از سوی ستاد استانی کرونا برای تعطیلی یک هفته‌ای  برخی صنوف و توقف برخی فعالیت‌ها در کرج ابلاغ نشده است.

محمدرضا جهانشاهلو اظهار کرد: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، درخواست اعمال محدودیت فعالیت از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی ارسال شد که با تصویب آن، این محدودیت ها برای یک هفته در پنج شهرستان اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر به جز کرج سایر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند، توضیح داد: اگر وضعیت کرج هم قرمز شود، شاهد اعمال محدودیت فعالیت در این شهرستان هم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بدون شک در صورت مشاهده فعالیت صنوفی که بنا شده برای یک هفته تعطیل باشند، با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی توضیح داد: فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده،سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته،کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه برای یک هفته در شهرستان‌های اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس و طالقان ممنوع است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مردم تعطیلی یک هفته‌ای این واحدها نتیجه بخش باشد و از شدت شیوع ویروس کرونا بکاهد چون در غیر این صورت ناچار خواهیم بود محدودیت‌های بیشتری اعمال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.