هم اکنون، دو ضلع مثلث مقابله با کرونای پایشان می لنگد/با تعطیلی مخالفیم
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هر کاری اگر کامل نشود، فایده ای ندارد و چرخه کار باید تا آخر پیش برود، گفت: در موج اول شیوع کرونا مردم و مسوولان به خوبی پای کار بودند اما اکنون فقط کادر درمانی کار خود را به خوبی انجام می دهند و دو ضلع دیگر مثلث، کارشان می لنگد.

دکتر"محمدصادق بصیری" امروز ۱۴ تیرماه در ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه با محدودیت و تعطیلی نمی تواند مشکل را حل کرد، افزود: برای آرام کردن جو روانی، یکسری محدودیت هایی در جنوب استان موقتا اعلام کردیم.

وی افزود: تعطیلی مجدد صنوف موجب گرفتاری اقتصادی، چک های برگشتی و ... خواهد بود و کلا با تعطیلی مخالف هستیم.

بصیری درباره فعالیت کارمندان ادارات تصریح کرد: اجازه به مدیران داده شده درباره فعالیت کارکنان خودشان تصمیم گیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات و صنوف مختلف ابتدا پنج گروه نظارتی داشتیم که به ۱۰ گروه افزایش یافته و شامل اماکن ورزشی، پمپ های بنزین، دفاتر پستی، مهدهای کودک و حمل و نقل درن شهری، پارک ها، ترمینال های مسافربری و میادین میوه و تره بار، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خصوصی و دولتی و ... است و نظارت بر هر گروه به عهده نهادهای مسئول گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه هر کاری اگر کامل نشود، فایده ای ندارد و چرخه کار باید تا آخر پیش برود، گفت: در موج اول شیوع کرونا مردم و مسوولان به خوبی پای کار بودند اما اکنون فقط کادر درمانی کار خود را به خوبی انجام می دهند و دو ضلع دیگر مثلث، کارشان می لنگد.

بصیری با تشکر از فعالیت گروه های نظارتی عنوان کرد: درخواست داریم کار جدی گرفته شود و اگر لازم باشد باید پلمب مکان های متخلف صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: وضعیت برخی ادارات دولتی که زرد بود، در حال سبز شدن است و دلیل آن فعالیت های نظارتی بوده و باید هر هفته یک دوره نظارتی توسط گروه های مختلف صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مصوبات ستاد کرونا در جنوب استان تائید شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.