از ابتلای ۷۲ نفر از پرسنل بیمارستان میناب به کرونا تا تکمیل ظرفیت بخش کووید۱۹
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب از ابتلای ۷۲ نفر از پرسنل این مجموعه درمانی به کرونا خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و مبتلایان به کرونا تعداد بیماران از تعداد تخت های درمانی پیشی گرفته و عملا مجبور هستیم از تخت های درمانی دیگر بخش ها برای مداوای این بیماران استفاده کنیم.

محمد مورخ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: بیمارستان میناب بزرگترین مرکز درمانی شرق هرمزگان است که ۹۶ تختخوابی بوده و اکنون به ۱۱۶ تخت افزایش پیدا کرده که عملا تعداد تخت هایی که بیمار روی آن خوابانده می شود بعلت ازدیاد به بیش از ۳۰۰ تخت می رسد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، افزود: با آمدن بحران کرونا علاوه بر خدمات قبلی که صورت می گرفت اکنون خدمات رسانی به بیماران کرونایی نیز به آن افزوده شده است.

وی اظهار کرد: سه بخش بیماران کرونایی در بیمارستان میناب وجود دارد(دو بخش بستری و یک بخش ویژه) که اخیرا بدلیل تکمیل ظرفیت مجبور به استفاده از تخت های بخش زایمان بصورت موقت در راهرو بخش کووید۱۹ جهت درمان بیماران کرونایی شدیم.

مورخ ادامه داد: با توجه به بحران ایجاد شده عملا تعداد مراجعین از تعداد تخت های درمانی این بیمارستان پیشی گرفته و در این زمینه از این بحران عقب افتاده ایم.

رئیس بیمارستان میناب بیان کرد: نیازی که اکنون وجود دارد بدلیل کمبود نیرو و تجهیزات از توانایی پرسنل خارج شده و با توجه به کمبود نیرویی که از قبل نیز مشهود بوده این بحران خستگی را در بین کادر درمانی دوچندان کرده است.

مورخ ادامه داد: ۶ پزشک متخصص، ۴۲ پرستار، بهیار و ماما، ۱۳ نیروی خدماتی، ۳ نفر از منشی بخش ها، ۸ نفر از پشتیبانی و یک نفر نیز از بخش رادیولوژی و سی تی اسکن که جمعا تاکنون ۷۲ نفر از پرسنل این بیمارستان به کرونا مبتلا شده اند.

رئیس بیمارستان میناب خاطرنشان کرد: متاسفانه مراجعین به بیمارستان بر اثر تصادفات روز به روز در حال افزایش است و باید اعمال محدودیت های تردد توسط مسئولانی که قدرت اجرایی دارند اعمال شود تا بتوانیم تمرکز بیشتر خود را بر روی درمان بیماران کرونایی قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، تاکنون بیش از ۱۵۰۰ در سطح شهرستان میناب به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از یکصد نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.