کم رونقی سینماهای زنجان در سایه کرونا
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سینماها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت سینماهای استان زنجان، اظهار کرد: سینماهای استان از ۱ تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: همه پروتکل‌های بهداشتی در سینماهای استان رعایت می‌شود و بعد از اتمام هر فیلم نیز ضدعفونی‌های لازم انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: از زمان شروع به فعالیت سینماهای استان، استقبال کمی از آن‌ها صورت گرفته به طوری‌که تجمعی نیز در آن‌ها شکل نمی‌گیرد. همچنین سینماهای سیار و سینما خرمدره نیز فعالیت خود را آعاز کرده‌اند که استقبالی از آن‌ها نیز صورت نگرفته است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: فعلا سینماها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دستوری در رابطه با تعطیلی آن‌ها ابلاغ نشده ‌است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در روزهای آتی که روزهای سختی را نیز پشت سر گذاشته‌ایم نیز، مردم با رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک به هم ‌هشدار داده تا تعداد مبتلایان به ویروس در استان کاهش یابد و جان مردم استان که ارزشمندترین سرمایه‌های ما هستند در امان بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.