درخواست تخفیف شهریه در بحران کرونا
شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی درخواست ورود به مسئله تخفیف و بخشش شهریه دانشجویان شهریه پرداز در بحران کرونا را مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، در نامه شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی خطاب به دکتر سعید نمکی آمده است: " با توجه به بحران پاندمی کووید-۱۹، آموزش واحدهای ارائه شده در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکنون به صورت مجازی بوده است. از این رو حقوق دانشجویان شهریه‌پرداز که شهریه مقرری به ازای آموزش حضوری پرداخت کرده‌اند متضرر گشته است.

با توجه به پیگیری‌های قبلی شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی و مساعدت معاونت آموزشی وزارت بهداشت در خصوص تخفیف و بخشش شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز به هیأت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تفیض اختیار شده است که متأسفانه تاکنون نه تنها شاهد هیچ گونه ساماندهی در این باره در دانشگاه‌ها نبوده‌ایم بلکه شهریه دانشجویان به طور تمام و کامل پرداخت شده است.

بنابراین از مقام عالی وزارتخانه در راستای احقاق حقوق این دست از دانشجویان با توجه به عدم وجود عزمی راسخ در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موضوع تخفیف شهریه دانشجویان شهریه پرداز در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را در دستور کار هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت قرار داده تا بتوانیم در کنار همدیگر شعار عدالت آموزشی و اجتماعی را طنین‌انداز کنیم".

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.