راهکار مناسب در برخورد با خودسرها
عباسعلی منصوری‌آرانی

نمی دانیم کسانی که این روزها به ویژه ایام وحدتآفرین مثل روز قدس و روز عید فطر باید فریاد بر سر اسرائیل و حامیان صهیونیست ها همچون آمریکا وانگلیس بکشند، دچار چه عارضه ای شدند که مطالب وحدت شکن بیان می کنند. در گام اولباید چنین کسانی را شناخت تا بتوان قضاوت درستی انجام داد. معتقدم ۹۰ درصد اینمسائل متأثر از جهل است.

در زمانی که نیاز است همه انرژی ها جمع شود تاهم افزایی رخ دهد، هر گونه اقدام تفرقه آمیز و برخلاف وحدت، ساختارشکنانه و ناهنجار محسوبمی شود؛ بنابراین حتما باید مسئولان به این مسئله فکر کنند و راه حلی را در قبالحرکت های غیراخلاقی و غیرمنطقی پیدا کنند.

به شخصه معتقدم راهکار مناسب در برخورد باخودسرها، این است که صداوسیما و رسانه های عمومی در گام اول آنهایی را که ناآگاههستند، آگاه کنند و در گام دوم خط مرز و خط تمایزی روشنی بین ناآگاهان با مغرضان حرکتکننده در مسیر دشمن بکشند.

مردم در این موضوعات بهترین مدافع افراد ارزشمندکشور هستند، ضمن آنکه بدیهی است که دستگاه های قانونی هم حتما باید ورود و اینگونهموارد را پیگیری کنند.

در مجموع امروز در صحنه نبرد بین ایران بازورگویان جهانی، علم و فناوری از مهمترین ابزار محسوب می شود. رهبر معظم انقلاب نیزهمواره علم و فناوری را از جمله مولفه هایی دانستند که موجب توانایی و اقتدارایران می شود، بنابراین تمام کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند، نیروهای خودرا باید با هم در یک جهت قرار دهند تا برایند قوی از این نیروها پدید آید و کشوربتواند از گردنه های سخت عبور کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.