ربیعی: ۸۰ درصد اقشار آسیب‌پذیر برنامه حمایت غذایی دریافت کردند
وزیرکار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ۸۰ درصد از اقشار آسیب‌پذیر برنامه حمایت غذایی را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در خصوص برنامه‌های وزارت کار در اعطای سبد غذایی به خانوارها گفت: فکر می‌کنم ۸۰ درصد از اقشار آسیب‌پذیر برنامه حمایت غذایی را دریافت کردند .برنامه حمایت غذایی از اقشار آسیب‌پذیر هر ماه ادامه دارد، مثل غذارسانی به کودکان روستاهای محروم و مرزی که این کار همیشگی است و تعطیل‌بردار نیست.

بیشتر بخوانید

بطحایی: هنوز درباره تعطیلات زمستانی مدارس به نتیجه نرسیدیم

وی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات تبصره ۱۴ بحث حمایت غذایی است، موضوع دیگر بیمه زنان سرپرست خانوار است. در مورد افزایش مستمری مددجویان صحبت می‌کنیم. امسال می‌خواهیم حدود یک میلیون نفر را به این پوشش اضافه کنیم، بخشی از موضوع تبصره ۱۴ به بیمه‌های اجتماعی باز می‌گردد.

وزیر کار با بیان این مطلب که قرار است یکشنبه هفته آتی موضوع تبصره ۱۴ در دستور کار دولت قرار گیرد، گفت: ما به همه کارفرماها این توصیه را می‌کنیم تا از فرصت کارورزی استفاده کنند.

ربیعی اضافه کرد: در سامانه فنی و حرفه‌ای چه متقاضی و چه پذیرنده کارآموز می‌توانند ثبت کنند تا یک سال از فرصت ارائه شده استفاده کنند. در مجلس بحثی مطرح شده که همکاری برای پرورش کارآموزان میان سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه‌ها و دولت صورت بگیرد. من پیشنهاد دقیقش را به آقای جهانگیری داده‌ام و امیدوارم به شکل نظام‌مندی این هماهنگی‌ها انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.