ادامه ممنوعیت عرضه قلیان در واحدهای صنفی کرمان
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از ادامه ممنوعیت عرضه قلیان در واحدهای صنفی خبر داد و افزود: تا کنون ۳۹ واحد صنفی متخلف در این راستا پلمب شده اند.

سرهنگ" محمود پارسا" در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا استان و با توجه به قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت زرد بسیاری از صنوف فعالیت خود را به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت آغاز کرده اند.

وی اظهار کرد: یک سری از صنوف، اماکن و فضاها مانند تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر، استخرها، اماکن سرپوشیده ورزشی گروهی مانند والیبال، بسکتبال، فوتبال و... و اماکن ورزشی تن به تن نظیر کشتی، کاراته ، تکواندو و... به دلیل ریسک خطر پذیری بالا همچنان اجازه فعالیت داده نشده است.

پارسا افزود: برابر مصوبات به سالن های ورزش انفرادی و باشگاه های بدنسازی اجازه فعالیت داده شده، اما به متصدیان آنها آموزش های لازم توسط اتحادیه های مربوطه داده و آنان ملزم به رعایت نکات بهداشتی و انتقال آن به مراجعه کنندگان خود هستند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و هشدارهای مسئولان بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری است، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه از ابتدای شیوع بیماری قلیان سراها و تالارهای سطح شهر کرمان را بازدید کردند.

وی تصریح کرد: عرضه قلیان همچنان در قهوه خانه ها و قلیان سراها ممنوع است و تاکنون ۳۹ واحدد صنف متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها پلمب و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

پارسا گفت : این ممنوعیت ها تا زمان اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد و پلیس بر نحوه اجرای دقیق آن نظارت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.