تشکر عضو شورا از نیروهای پشتیبانی شهرداری در ایام کرونا
رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با تشریح اقدامات نیروهای پشتیبانی شهرداری در ایام کرونا گفت: قدرشناس خدمات نیروهای خدوم شهرداری هستیم.

به گزارش ایسنا، الهام فخاری در نطق پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در کنترل شیوع کرونا گفت: همواره نیروهای درگیر با بحران ها تلاش فراوانی می‌کنند؛ اما خدمات بی دریغ آنها کمتر مشاهده می‌شود. به همین دلیل تلاش کرده‌ام از فرصت نطق در صحن شورا برای بیان اموری که در کارهای شهری کمتر دیده می شود، استفاده کنم.

وی با بیان اینکه ماه‌هاست در ارتباط با مدیریت بحران و مسئله همه گیری بیماری کووید ۱۹ سخن گفته می شود و از نیروهای میدانی درگیر با این بیماری تقدیر می شود، گفت: امروز در نطق و صحن علنی شورای شهر تهران به خدمات بخشی از نیروهای شهری اشاره می کنم که بر اساس ماهیت فعالیت خود اقداماتشان کمتر دیده می شوند؛ چراکه شاید جامعه در جریان نباشد که آتش‌نشانان در این مدت به آنها خدماتی ارائه کردند، نیروهای شرکت شهر سالم برای سلامت مردم تلاش کردند و حوزه های اجتماعی شهرداری برای تامین امنیت اجتماعی آنها در همه گیری بیماری کووید ۱۹ کوشیدند.

فخاری تاکیدکرد: این اقدامات با چالش هایی روبرو بوده که شاید در هیاهو و حجم اخبار متنوع مشاهده نشده؛ اما از باب قدرشناسی باید از این خدمات یاد کرد به خصوص در اسفند سال گذشته که بازار به علت تقاضای زیاد دچار شوک شد و در این فضا تامین مواد لازم دچار مشکل بود اما با وجود کمبود اقلام بهداشتی حوزه پشتیبانی شهرداری تلاش کرد مواد لازم را تهیه کند، کلیه شهرداری را پوشش دهد و اقلام مورد نیاز را برای خدمت رسانی کارکنان شهرداری فراهم کند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همواره نیروهای درگیر با بحران ها تلاش فراوانی می کنند اما خدمات بی دریغ آنها کمتر قابل مشاهده است و این نیروها در نهادی مانند شهرداری تهران که سازمان‌ها و شرکت های مختلف و مناطق ۲۲ گانه و ۱۲۲ ناحیه را زیر پوشش خود دارد، از دشواری برخوردار است.

به گفته وی، تامین چنین نیازهایی و انجام چنین خدماتی قطعا نیازمند بهبود سیستم های خدمات رسانی است و انتظار این است که مدیریت امور پشتیبانی شهرداری تهران با استحکام بیشتر و با طرح های مؤثرتر ضمن ایجاد سیستمی پویا در این حوزه، خدمات ارائه شده را به صرفه تر کرده و نیروهای اجرایی خود را کارآمد ترکند و تفاوت بین کار درستی که در مجموعه شهری انجام می شود را با قدرت بیشتری به نمایش گذارد.

فخاری در پایان تاکید کرد: این نوع خدمات با زحمات کارکنان، کارگری و کارمندی شهرداری تهران در اداره کل پشتیبانی در شهر قابل مشاهده است و اگر شهرداری ها به مردم خدماتی ارائه می‌دهند با تکیه بر انجام کار درست در حوزه پشتیبانی است و نیروهای خدمات شهری در این مدت باوجود خطرها، بدون تعطیلی وظایف خود را انجام داده اند و به‌ درستی باید از ۵ همکار جان باخته در مسیر ارائه خدمات به شهروندان که به علت بیماری کووید۱۹ فوت شده اند، یادکرد. آقایان ایرج بابایی، علی یونسی، رضا سادین، رجبعلی بخشنده، اکبر اردلانی از کارکنان شهرداری تهران از بخش پشتیبانی بودند که در این ایام و در فرآیند خدمت رسانی دچار بیماری شده و جان باختند. از خدمات تمامی نیروها به خصوص خدمات نیروهای پشتیبانی که در این مدت زحمات زیادی را کشیدند سپاسگزاریم و امیدوارم همچون جامعه که قدرشناس است و تفاوت بین خدمت رساندن و کوتاهی را درک می کند، از خدمات مجموعه شهری به درستی سپاسگزاری کنیم و تفاوت قائل باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.