نیروی انتظامی برای شلوغی مرکز تعویض پلاک کرمانشاه فکری کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خواستار در نظر گرفتن تمهیداتی از سوی نیروی انتظامی استان برای کاهش تجمع افراد در مرکز تعویض پلاک شد.

محمدابراهیم الهی تبار در جلسه نظارت بر مصوبات ستاد کرونا در استان با بیان اینکه تصور ضعیف شدن ویروس کرونا و کاهش خطرات بیماری نباید در جامعه وجود داشته باشد، تاکید کرد: در استان به موج دیگری از آگاهی رسانی و هشدار دهی نیاز داریم.

الهی تبار گفت: می طلبد در نقاط پرجمعیت و بحرانی ورود داشته و اطلاع رسانی لازم انجام شود تا مردم هشدارها را جدی بگیرند.

وی افزود: شاید با از سرگیری برخی فعالیت‌ها این تصور بوجود آمده باشد که ویروس ضعیف شده و جامعه بی تفاوت شده باشد، اما ویروس کرونا همچنان خطرناک است و مردم باید هوشیار باشند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اطلاع رسانی و آموزش به مردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها ادامه داد: هر دستگاه و نهادی مکلف به نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حیطه مسئولیتی خود است.

الهی تبار بر لزوم نظارت اداره کل ورزش و جوانان بر سالن‌های ورزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن تاکید کرد.

وی همچنین در مورد تجمع در آرامستانها گفت: در مورد آرامستانها و عزاداری‌ها باید به مردم هشدار داد و اطلاع رسانی شود، چرا که این تجمعات در استان خطرآفرین است.

وی با اشاره به ازدحام در مرکز تعویض پلاک، افزود: وضعیت مرکز شماره گذاری نگران کننده است و نیروی انتظامی باید فکری به حال تجمع افراد در این مرکز بکند.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف باید بر وضعیت پاساژهای عمومی و روزبازارها نظارت داشته باشند ادامه داد: مدیریت ارتباطات زیرساخت نیز راهکاری برای کاهش از ازدحام جمعیت در مراکز پیشخوان فراهم کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی در خصوص خطرات کرونا به مردم، خاطرناشن کرد: رسانه ها و صداو سیما با استفاده از محتوای اخذ شده از دانشگاه علوم پزشکی به جامعه آگاهی رسانی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.