ظرفیت بخش کرونای بیمارستان میناب تکمیل شد
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: متاسفانه ظرفیت بخش کرونای بیمارستان میناب تکمیل شده است.

محمد احمدی روز گذشته(هشتم خردادماه) در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، افزود: متاسفانه ظرفیت بخش کرونای بیمارستان میناب تکمیل شده است، مواظب سلامتی خود و عزیزانتان باشید.

وی اظهار کرد: چنانچه شهروندان پروتکل های بهداشتی (استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون ) و فاصله اجتماعی (حداقل یک و نیم متر ) را رعایت نکنند در روزهای آتی با شرایط سختی روبرو خواهیم شد.

احمدی با اشاره به اینکه مشارکت و همراهی کلیه شهروندان در جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا امری ضروری است، خاطرنشان کرد: کرونا در کمین همه شهروندان است و چنانچه به هشدارها توجه نشود، سلامت همگان به خطر خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه شهروندان از شرکت در تجمعات و مراسمات به ویژه خصوصا مراسمات عروسی خودداری کنند، اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران بدون علائم در شهرستان رو به افزایش بوده که امکان شناسایی همه آنها وجود ندارد و تنها آمار اعلامی مبنی بر تعداد واقعی بیماران نیست.

فرماندار شهرستان میناب با اشاره به اینکه از اجتماعات خانوادگی خودداری کرده و برای سلامتی خود و خانواده هایتان خصوصا بزرگسالان فاصله اجتماعی را رعایت و دید و بازدیدها را به حداقل برسانید، افزود: متاسفانه فصل گرما و تابستان، تاثیری بر کاهش مبتلایان نداشته و تنها راه پیشگیری، رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم رعایت شهروندان، پیش بینی می شود هفته‌ های سخت و نگران کننده ای پیش رو باشد که امیدواریم با رعایت پروتکل ها، این امر محقق نشود.

احمدی اضافه کرد: متاسفانه بازارها و فروشگاهها وضعیت خوبی از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نداشته و چنانچه اصناف و بازاریان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیلی یک ماهه در انتظار آنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کرونا سن و سال، قوی یا ضعیف نمی شناسد به فکر سلامتی خود باشید، عنوان کرد: همه شهروندان مدنظرشان باشد بیماری زمینه ای داشته باشید یا نداشته باشید کرونا تفاوتی بین آن قائل نیست، همه و همه در خطر ابتلا به این ویروس منحوس قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.