آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی از امروز
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز چهارشنبه هفتم خردادماه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی آغاز می شود.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، امید محترمی در این‌باره اظهار کرد: توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی برنامه‌ریزی شده که پیش بینی می شود در سریعترین فرصت با حفظ کرامت افراد توزیع شود.

وی افزود: ارزش هر بسته‌ حمایتی بیش از ۳۰۰ هزار تومان است که با مشارکت خیران و بسیج سازندگی استان جمع‌آوری و بین نیازمندان و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

محترمی گفت: نیازمندان شهرهای مختلف استان توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات مساجد شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی نیز با حفظ کرامت افراد انجام می‌شود. در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد.

وی اظهار کرد: برای جمع آوری کمک های نقدی در استان مرکزی یک حساب مشترک ایجاد شده که عنوان حساب خدمت رسانی نام گرفته و این شماره حساب مشترک(بانک رسالت) برای جمع آوری کمک های مردمی بین نماینده محترم ولی فقیه، استانداری مرکزی و سپاه روح الله ایجاد شده و اطلاعات آن به شرح زیر اعلام می شود:

شماره حساب: ۶۰۰۰۰۰۶

شماره تراکنش کارتی حساب:

۵۰۴۱۷۲۱۰۵۵۱۶۱۸۲۳

شبا حساب

IR۱۵۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۱۶۰۰۰۰۰۶۰۰۱

محترمی با بیان اینکه همچنین افراد برای تحویل هرگونه اقلام غیر نقدی می توانند به پایگاه ها و حوزه های بسیج نیز مراجعه کنند، از خیرین و افرادی که وضعیت مناسبی دارند خواست برای کمک در اجرای بهتر مرحله سوم رزمایش همکاری کنند و این فرصت ارزشمند برای خدمت رسانی مغتنم بشمارند.

آیین مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه امروز ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولین ارشد استان در مصلی بیت المقدس اراک برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.