عملیات ضد عفونی و نظافت کلی ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از انجام عملیات ضد عفونی و نظافت کلی ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره‌بار پایتخت با استفاده از فرصت دو روزه تعطیلات «روز جهانی قدس» و «عید سعید فطر» خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام این مطلب افزود: شبکه گسترده میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت از امروز با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهد بود و تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر میوه و تره‌بار، ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان را نیز در این مراکز آماده و مهیا کنیم.

وی از آمادگی صد در صدی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان خبر داد و تاکید کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به تأمین محصولات و کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها با بالاترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت ممکن اقدام کنیم.

راد با تأکید بر اختلاف قیمت ۳۲ درصدی انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر خاطرنشان کرد: این اختلاف قیمت در محصولاتی همچون حبوبات به ۲۳ و نیم درصد، گوشت گوسفند به ۲۰ و نیم درصد، گوشت گوساله به ۱۸ و نیم درصد، گوشت مرغ به ۸ و نیم درصد و تخم مرغ به ۱۳ درصد می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.